- Q: En pääse kirjautumaan postikuorikauppaan Postin asiointiportaalissa
- A: Kirjaa muistiin saamasi viesti ja ota yhteys Postin asiakaspalveluun
- Q: Postikuorikaupassa ei ole oikeaa laskutusosoitetta
- A: Ota yhteys Postin asiakaspalveluun
- Q: Postikuorikaupassa ei ole oikeaa toimitusosoitetta
- A: Voit lisätä toimitusosoitteesi tilauksen vahvistusvaiheessa toimitusosoite-osiosta
- Q: Postikuorikaupassa ei ole tarvitsemaani kirjekuorta
- Q: En saa lisättyä logoa/paino-aineistoa
- Q: Haluan kopioida edellisen tilauksen uudeksi
- A: Siirry Oma tili –osion tilaushistoriaan. Tilaushistoriasta voit kopioida edellisten tilauksiesi tuotteita uudestaan ostoskoriin. Varmista, että kopioit oikean tuotteen kaksoisosoittamalla kuoren esikatselukuvaa.
- Q: Voinko perua tilaukseni?
- A: Edita Prima aloittaa tilauksesi käsittelyn heti, kun tilaus on tehty postikuorikaupassa. Ota yhteys Edita Priman asiakaspalveluun niin, autamme sinua parhaamme mukaan tilauksen perumisessa.
- Q: Voinko muuttaa tilaustani?
- A: Edita Prima aloittaa tilauksesi käsittelyn heti, kun tilaus on tehty postikuorikaupassa. Tehtyä tilausta ei pysty muokkaamaan. On kuitenkin mahdollista, että Edita Prima pystyy peruuttamaan alkuperäisen tilauksen, jonka jälkeen voitte tehdä uuden tilauksen. Tässä tapauksessa ota yhteyttä Edita Priman asiakaspalveluun.
- Q: Voinko muuttaa toimitusosoitettani?
- A: Edita Prima aloittaa tilauksesi käsittelyn heti, kun tilaus on tehty postikuorikaupassa. Tehtyä tilausta ei pysty muokkaamaan. On kuitenkin mahdollista, että Edita Prima pystyy peruuttamaan alkuperäisen tilauksen, jonka jälkeen voitte tehdä uuden tilauksen. Tässä tapauksessa ota yhteyttä Edita Priman asiakaspalveluun.
- Q: Mikä on tilaukseni tila?
- A: Näet tilauksesi tilan Oma tili -osiossa tilaushistoria näkymässä
- Q: Minulla ei ole painovalmista painokelpoista pdf-aineistoa eikä yritykseni logoa
- A: Voitte kirjata tuotetta tilatessa ainoastaan lähettäjätiedot ja hyödyntää Edita Priman tarjoaman maksullisen suunnittelupalvelun kirjekuoriesi ulkoasun suunnitteluun. Kun olet kirjannut toiveesi suunnittelupalvelu-osioon, Edita Prima ottaa teihin yhteyttä 2 arkipäivän sisällä.
- Q: Logoni ei asetu kirjekuoressa lähettäjätietojen kanssa samaan linjaan
- A: Tarkista, että kuvassasi ei ole valkoisia reunoja, jotka saattavat pienentää/siirtää logoa keskemmälle kuoren reunasta. Poista valkoiset rajat logosta ennen logon lataamista palveluun.